Trötta tider.

Trött jag är... Har känt mig trött en hel vecka nu. Känns som man aldrig får sova ut. Även om man har världens enklaste bebis som sover hela natten. Problemet ligger snarare hos mig. Borde lägga mig tidigare helt enkelt.

Igår köpte vi nya vagnen! Köpte den på babyproffsen. Så himla glad. I love it :)
Har kört med den här hemma och är än så länge helnöjd.
Det blev dock ingen svart (hör och häpna!). Ni som känner mig vet att jag helst köper allt i svart. Men nu är ju faktiskt inte denna vagnen enbart åt mig utan den är ju till Liam :) Då känns det lite roligare med annat än svart.
Nu är vår Quinny ute till försäljning. Om någon är intresserad så hör av er :)

Vår nya skönhet.



Annars då?
Jo. Liam utvecklas hela tiden och det är så roligt! Man är så stolt och kan inte fatta att den underbart söte killen är vår :D
Kommer man någonsin fatta? :)

Så roligt att sitta på pappas axlar!


Titta vad duktig jag har blivit på att sitta!




Älskar min nya "Music Television".


Har lärt mig ta tag i saker och hålla fast.



Nu sitter jag och mackan i soffan och slöar. Hur trötta som helst båda två :)
Liam ligger och sussar sött i sin säng :)
Senare blir det fika med brudarna. Ska bli gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0