uppe med tuppen.

till och med lite innan?
gick upp 05.30 imorse med lillkillen. då fick han lite käk och mys och pussar och gull. sen spydde han lite sen somna han en och en halvtimme senare. jag däremot stannade uppe och gick och duschade och är nu pigg och fräsch :).

nu har både min kropp och mitt psyke återhämtat sig rätt bra från graviditeten och förlossningen och kan stolt meddela att redan två veckor efter grabben kom till världen så var jag tolv kilo lättare.
nu tänkte jag försöka mig på att gå ner ytterligare ett antal kilo och tänkte börja med att ha tio kilo som mål.
detta kommer självklart kunna följas här i bloggen och ska nu börja med en vecka med allevo. bra kickstart och sedan får jag se hur jag gör.

om jag mot förmodan skulle ge upp och falla för frestelser så ja. då får jag göra det och börja om när jag är redo igen.

nu till helgens bravader.
i lördags var det utgång med allt som hörde till. det blev en härlig förfest hos alex med linn, sandra och jessie. sedan självklart tivoli. blev ett antal drinkar och shottar. träffade en del folk som man bara träffar ute :)
blev massa dans så klart och det klassiska fyllesnacket på toa.
en otroligt lyckad kväll som slutade halv fyra med taxi hem.

och för er som undrar. ja... det är som de säger. att ha småbarn och ha festat dagen innan är en utmaning :)



Kommentarer
Postat av: Linn

2009-03-23 @ 12:31:17
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/
Postat av: Linn

Det var riktigt skojjigt! Helt klart en lyckad kväll! Possposs

2009-03-23 @ 12:47:19
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/
Postat av: alma

Hej gums! ville bara tipsa om att man helst inte ska banta när man ammar, ifall du gör det:)

Kram på er!

2009-03-23 @ 14:41:06
URL: http://almasolum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan man ägna en tanke att gå u och festa när man har en 3 veckor gammal bebis. Fy fan pucko.

2009-03-24 @ 23:01:29
Postat av: Rebecka

Jag tycker du gjorde helt rätt i att gå ut! Det tänker jag själv göra så fort det går. Man måste få vara sig själv för att vara den bästa mamman! :)

2009-04-17 @ 08:32:54
URL: http://www.mobilblogg.nu/gawky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0