tre veckor.

idag blir Liam tre veckor gammal :)
känns verkligen inte så.

igår var jag och alex på väla och shoppade. kände ett stort shoppingbehov som tyvärr inte blev helt tillfredställt.
frågan är om det någosin blir det?
jag har aldrig varit typen som känner nu måste jag shoppa" men igår var det så :) och härligt var det!

igår hade vi vår fredagsmiddag men den blev tyvärr halvt avbruten för Liam var lite gnällig så jag kunde inte äta samtidigt som de andra och sen tappa jag aptiten... det var inte alls roligt att han var sån så alex och micke åkte hem och Liam fortsatte gnälla till midnatt sen somna han... och vi gick och la oss kort därefter.
nio i morse vaknade hela familjen och vi hade sovit hela natten :)
idag känns det som en ny dag och nya tag. har hunnit färga håret och ska börja med frukosten.


Kommentarer
Postat av: alma

Halloj!

Alltså, jag måste få tillägga en sak som gör mig varm i själen.

- Alla bilder på lillgrabben och Mackan.. så jäkla fint! Det är kul att se en man som verkligen engagerar sig i sin son och dem ser riktigt lyckliga ut på varenda bild. Jag blir glad :)

2009-03-15 @ 08:52:44
URL: http://almasolum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0