pucko... jag?

någon tog sig friheten till att skriva en trevlig liten kommentar i min blogg:

"Hur kan man ägna en tanke att gå u och festa när man har en 3 veckor gammal bebis. Fy fan pucko."


men vad trevligt att man har blivit så offentlig att man börjar att provocera. 
bara för att:
Liam var en månad och han har faktiskt en pappa som är fullt kapabel till att ta hand om sin son. ingen tycker väl det är fel att pappan gick ut och firade bara en vecka efter födseln? inte jag iallafall.

den som skrivit kommentaren kan för övrigt förklara mer ingående varför en kväll ute skulle göra mig till ett pucko.
och kanske till och med träda fram och skriva vem du är.







 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena bruden! kikar in här lite då o då så man får reda på hur det går med lillen.. kan ju bara hålla med dig om att du självklart ska få kunna parta lite.. mackan är ju inget pucko direkt! :D tror nog han fixar att ta hand om lilleman själv några timmar.. ta hand om dig! så hörs vi nån dag! kram Zarah

2009-03-27 @ 22:12:59
Postat av: Sara

Jisses vilka puckon det finns där ute,folk utan egna liva antar jag. Du har la lika stor rätt att gå ut & fira om du vill det.

2009-03-27 @ 22:45:09
URL: http://dorisss.blogg.se/
Postat av: Anna

Men va arg jag blir. Det är upp till var och en om man vill festa eller inte. Hur länge kan du ha varit borta? 8-9 timmar kanske. Det spelar väl ingen roll om man är på jobb och mamman är hemma med barnet 8 timmar eller om pappan är hemma och mamma vill ut och festa ett par timmar. Tror hon vet bättre än du anonym, när hon känner sig redo att släppa taget en kväll. Så håll du käften. Oj vad arg jag låter, men det är jag. Ha inga åsikter om du inte kan stå för dem ens. Fegis! Kram på er familjen Shirin! Puss

2009-03-27 @ 23:04:22
URL: http://myriz.blogspot.com
Postat av: Alex

det e säkert jenny som har skrivit det

2009-03-27 @ 23:39:40
Postat av: tina

Oj vad förvånad man blir att just en människa med en sådan tanke skriver anonymt. Vanligt fenomen på min blogg också då man blir kallad hora t.ex.

2009-03-28 @ 00:26:22
Postat av: Bea

Helt klart är de någon som inte fattar ett dugg. Förstår inte ens hur en människa kan skriva nåt sånt. Självklart är de någon som aldrig varit i din situation. nån omogen typ. Fattar inte varför man inte kan få fira en kväll tre veckor efter barnet fött. Mackan fixar ju? Jävla pucko som uttrycker sig så... puss o kram shish

2009-03-28 @ 01:03:35
URL: http://beaholm.blogg.se/
Postat av: Zossi

Nån stenåldersmänniska som tycker att lilla mor ska hålla sig hemma in i det sista men att far gott kan få gå ut och svänga sina lurviga, han behöver ju det mer än dig, så att han inte känner sig kvävd och så, så är det ju!...

Vilket bullshit! Det är du och Mackan som bestämmer i er familj, och som du sa; han är fuuuullt kapabel till att ta hand om sin son. Du behövde lufta dig och han tycker förmodligen att det är spännande att vara ensam med Liam?!;)

2009-03-28 @ 08:03:27
Postat av: Saga

Du, ta inte åt dig!

Du visste ju att Liam hade det hur bra som helg hemma hos sin pappa och det är det enda som räknas.

Dessutom misstänker jag att du tänkte på lilleman rätt mycket av tiden du var ute, eller hur?

2009-03-28 @ 12:49:23
URL: http://sagasagla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0