onsdag morgon.

och grabbara sover som vanligt :)

filmen igår var riktigt bra. verkligen värd att se!
slutscenen var dock helt onödig och provocerande. frågan är om det är meningen. eller om stig larsson ens skrivit det så i boken...
någon som både sett filmen och läst boken kan ju informera mig :)

det var med ångest jag kom hem för lägenheten var tom :( ingen mackan och ingen liam... dom hade gått till mackans föräldrar. men kom hem 20 minuter senare och då fick jag mysa med min älskling :) skrämmande så snabbt man kan vänja sig och sakna någon på så kort tid. eller ja. någon och någon... ens eget barn är det ju faktiskt :)

min älskling igår när dom kom hem.



Kommentarer
Postat av: Sara

Slutet är inte så konstigt om man läst böckerna,och du kommer fatta grejen när du ser andra filmen:)

2009-03-05 @ 10:20:04
URL: http://dorisss.blogg.se/
Postat av: Alex

va fin han blev i den söta =)

2009-03-05 @ 11:09:42
Postat av: Linn

Vilken lite gullunge :D Riktigt söt! Hihi

2009-03-05 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0