musik.

min och liams dagliga morgonritual:
när han vaknar och vill ha mat går jag upp och fixar den. vi sätter oss i soffan och jag sätter igång mtv.
han äter och jag sjunger för han... lillkillen bara måste bli musikalisk :P
hehe jag vet. det är inget man kan påverka egentligen.
men han verkar tycka om det iallafall... jag sjöng ju mycket för han när han låg i magen :)


idag är det fredag och vi ska ha vår fredagsmiddag med johanssons. vad det blir vet vi inte än :)
igår gjorde mackan chiligryta och den blev megagod :D

lillkillen tittar på pappa som lagar mat :)



han är så söt i sin supermanpyamas som han fått från sin farmor :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart, tog ett par bira för dig med. Snart får du ju också släppa loss och ta din första öl på 10 månader :D Hojta till så tar vi en tillsammans :D poss

2009-03-08 @ 23:14:10
Postat av: Sandeli

Han är så söööt din lilla prins!

Kramar

2009-03-09 @ 15:26:11
Postat av: Joozie

ÅH! Så glad jag blev ny har en rock-a-tot å kör den som sitter också! Det gör min bror och hans tjej också och vi har tänkt göra detsamma. Jag förespråkar enkelhet och gillar när man kan använda samma sak till mer än en sak! GREAT!

2009-03-13 @ 09:13:15
Postat av: Joozie

Nu såg jag att det inte var en sån, men skit i det. Den funkar som sitter iaf!

2009-03-13 @ 09:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0