helgen.

igår var vi hemma hos min mor på middag och fest. det var mycket trevligt och Liam verkade stortrivas då han sov mest av tiden :) resultatet av det blev att han vaknade då vi kom hem halv ett och somnade inte förrän halv fyra. men vad gör det? man får ju verkligen inte känna sig stressad för då kan det koka över... och ju mer spänning det blir desto jobbigare för blir det för han att komma till ro, tror jag. man får ta saker som de kommer.

idag ska vi vara hemma hela dagen iallafall. det behövs verkligen. bara vi tre... inte bry oss om tider och fixa det ena och det andra. mackan börjar dessutom jobba imorgon. kommer kännas riktigt skumt. och jag och Liam ska vara på bvc halv tolv. får vi se hur det går :)

en sak som jag undrar. och om någon som redan har barn läser detta kan ju skriva ett litet inlägg i kommentarer. men när börjar barn le. asså le medvetet?
känns som det börjar bli dags snart eller? :)


Kommentarer
Postat av: alma

jag har för mig att småbarn ler redan sen den åldern, men då är det för att dem har gaser - skum koppling, i know :P

2009-03-15 @ 20:02:40
URL: http://almasolum.blogg.se/
Postat av: Johanna

Medvetet vid typ 1 månad.

2009-03-18 @ 07:59:58
Postat av: Daniella

Hej Sherin =) Oavsett vad folk säger så är det väldigt olika barn till barn.. Men du känner det, tro mig =) Väldigt speciell känsla.. Jag vet att Isabelle va runt en månad när hon kunde fokusera blicken någorlunda och kunde se vad man gjorde mot henne, log, gjorde miner osv :) Kram

2009-03-19 @ 22:27:27
URL: http://dannibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0