det perfekta för Liam.

är bärselen! vilken uppfinning! inte nog med att det kommer bli lättare att ta sig ut korta stunder utan det är redan mycket lättare hemma. han är en riktig kelgris som inte tycker om att ligga själv och nu behöver han inte det när jag behöver göra vissa saker :) är så lycklig att han älskar den!




och hur går det med min allevovecka?
kan meddela att det går bra! har inte fallit dit. än :) det är ju bara fjärde dagen idag men det sägs ju att de tre första ska vara värst. i måndags var det riktigt jobbigt. Liam hade en riktig skrikkväll och mitt humör var ju verkligen inte på topp efter en dag utan mat. men efter regn kommer sol!
på måndag ska jag väga mig och se hur mycket jag gått ner. to be continued :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0