black album.

lillkillen ligger och sover här brevid mig i soffan och jag snackar med alex på msn och surfar lite. metallicas black album spelas högt och mackan duschar.
om en timme ska vi till bvc för första gången. ska bli spännande och se vad liam väger nu och hur lång han är. känns som att han har växt jättemycket. när han föddes var han ju 52 cm lång och vägde 3510 gram.

har inte bloggat på hela helgen... vet inte vad jag skulle skrivit om egentligen. i fredes kom linn och sandra förbi för att se lillkillen och för lite fika. fick en megasnygg body :D hehe. jag har redan köpt en likadan i samma storlek men det gör inget. antigen behåller jag den eller så byter jag till en storlek större :)
och så blev det tacos i fredes och det var riktigt mysigt! liam var tröttis hela kvällen och sov mest. förrutom när han vaknade för att ha mat och blöjan bytt :) knappt så man märkte att man har en bebis hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0