lyckad kväll!

Det blev en riktigt lyckad kväll igår! Jag blev jättetrött vid tolv, då gick jag och Liam hem.
Liam var hur duktig som helst och somnade halv sex och sov resten av natten... Vilken underbar liten bebis man har alltså...
Jag och Alex skickade in våra namn till MTV och fick svaret: "Dumpa denna vännen Shirin! Ni har inte kul."
Haha. Jag och Alex lixom... När har vi inte kul..?
Nåväl. Lite för sent kom vi till Maria och Kenny för vi ville inte väcka Liam...
Vi fixade maten och drack lite vin och Alex lekte med Liam.
Sen kom Anna och Andreas och en halvtimme senare somnade Liam och det blev livat :)
Vi åt sill och potatis och skratten flödade i mängder, som väntat faktiskt!



Idag är man lite seg men Liam har varit på strålande humör hela dagen och vi har varit på fika hos Ingela och Anders och sen har Alex och Micke varit här och ätit rester från igår.
Mackan är megaslö så jag tog disken och förberedde Liams flaskor och mat till imorgon så nu är allt klart. Därför är det dags för slapp med chips i soffan resten av kvällen!

Jag vet att jag lovade fler bilder från igår men jag glömde så klart att fota...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0