Busslast från Tallin.

I fredags när vi var ute hamnade vi på det värsta stället, CARDINAL. Gå aldrig dit. Jag tänker ju aldrig sätta min fot där igen. Skabbigare ställe får man leta efter. Vart man än kollade var det bara miffon. Jag sa till de andra att det känns som det har kommit en busslast från Tallin. Och jag menade fullt allvar.
Kvällen var lyckad allt som allt ändå och kom hem när det var ljust! Det var längesen...







Nu har vi börjat med smakisar till Liam. Och det uppskattades!
Han gillar det, och kommer älska det när han får kläm på det här med att gapa på begäran.
Denna veckan är det potatis/palsternacka som introduceras.
Han är så duktig, vår lille prins.





Vi köpte en lekmatta på IKEA för ett tag sen och den har börjat uppskattas. Han övar och övar och vips kunde han rulla!




Kommentarer
Postat av: Linn

Nä vettu vad, CANTINA är det värsta stället någonsin! Värre än Cardinal och det säger ganska mycket! Där var folk (60-talister)som fastnat i 80-talet och stod och dansade på bardisken. Ingen vacker syn direkt!! Haha. Poss

2009-06-07 @ 13:55:42
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0