blogga och blogga.

Ja. Då var det dags för ett litet inlägg igen :)
Helgen i Stockholm var helt underbar. Blev verkligen som jag tänkt :)
Flyga med Liam gick bra. Han blev lite rädd när vi gick på planet och det var så mycket folk. Men han skrattade när vi lyfte och sov nör vi landade :) Så söööt.
Nu är Mackan pappaledig i en månad och jag har semester från jobbet :P Sen går jag på mammaledigheten igen och Marcus har semester. Så han är hemma med oss i två månader... Riktigt nice!

Igår var jag, Alex, Anna och Angelica en sväng på Hamnkrogen sen blev det Dokken. (Tror det stavas så)
Säger bara en sak.
Larmet.

Bilder från helgen och igår kommer i nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0