Bitterfittor åter igen...

Men snälla... Åter igen har jag fått ett sur inlägg om Liam och mig som mamma i senaste kommentarerna.
Vad är det med folk?
Är det bittra morsor som är avis eller tror dom att saker dom gör i sin familj funkar för alla?
"
anette om Stockholm!:
söt kille,men är han inte på tok för liten för en lära-gå-vagn..? Stackars rygg,inte konstigt han e arg.. samma sak med en sittvagn alldeles för tidigt..?
IP: 79.102.208.220
25 Juni, 11:55
"

Och åter igen kan man ju inte svara till den här "anette" eftersom människan har bestämt sig för att vara anonym.

Ja, han är söt. Finast i världen faktiskt. Och nej han är inte på tok för liten för en gåstol. Vi har inte den för att han ska lära sig gå utan han älskar att sitta där. Musik och knappar han kan utforska. Han kanske är yngre än medel med att kunna sitta men han kan det faktiskt. Och att du ens har mage att skriva "inte konstigt han är arg" fattar jag inte. Vad vet du? Det är jag som är hans mamma, som känner hans gråt, skrik, gnäll, frustrationsgnäll och smärtgnäll.
Och nej, han är inte för tidig för sittvagn eftersom han hatar att ligga. Vagnen har fullt liggläge och visst ligger han ofta. Men mest när han sover och du som tydligen har egna barn kanske vet att bebisar sover mest när man är ute och går med dom.
Jag tror inte du känner oss för hade du gjort det hade du vetat att Liam är så nöjd och glad och nyfiken hela tiden och du verkar ju vara en sån morsa som stoppar utveckligen för dina barn.


 

Kommentarer
Postat av: Julia

Stå på dig! Ert barn och ENDAST ni som vet vad som är bäst för honom!



Ses på måndag!

2009-06-25 @ 14:59:40
Postat av: Linn

HUR i heela helvete (ursäkta franskan) kan hon den dära lämna en sån kommentar? Hon känner varken dig eller Liam. Alla barn är olika och gillar olika saker som att sitta eller ligga? Bry dig inte Shirin. Bara en sjukt bitter människa som måste klanka ner på andra för att må bättre. Kramar

2009-06-25 @ 16:28:04
URL: http://linnfogelberg-blogg.se
Postat av: Anna

En idiot om du frågar mig. Undrar om ens vågar gå in på din blogg igen för hon förstår nog att hon inte skriver speciellt genomtänkta grejer, annars är hon ju helt dum i huvudet! Hör du det Anette???? Shirin och Mackan är fantastiska mot Liam och vill inget annat än hans bästa. Ta du och skaffa dig ett eget liv att lägga ner energi på. Svårt att ta det du säger på allvar också, när du inte ens kan stå för vem du är! Då är det enligt mig bättre att hålla käften!



Love you Shirin! <3

2009-06-25 @ 16:48:26
URL: http://myriz.blogspot.com
Postat av: Zarah

ta för fan inte åt dig av vad vissa bittra människor skriver. ( ursäkta mitt språk) :D

ja håller med alla andra, det är dit o mackans barn o ni känner honom bäst! för vem annars skulle veta bäst? ni eller nån som inte ens träffat honom?! nä ta inte åt dig! ja hade en stol som hängde i taket redan när ja var 5 månader o vissa sa till mina päron att ja va för liten för att kunna hoppa/gunga i den o kunde få problem med lederna i benen. men se på mig! ja va starkare i mina ben när ja var yngre än alla andra! mina dagisfröknar älskade att gå promenader med mig för jag gnällde aldrig att ja hade ont i benen som alla andra barn. så återigen. vem vet bäst lixom! he he.. stå på dig o gör det ni känns bäst helt enketl!



kram

Zarah



PS. måste ses nån dag! :D

2009-06-25 @ 20:14:18
Postat av: Ditte

Jisses...att det ens finns människor som orkar hålla på så! Misstänker starkt att hon har misslyckats med sina egna snorvalpar och de vuxit upp och rånat konsum eller nått, och nu ska hitta fel som andra mammor gör. Som du skriver, DU är hans mor och DU vet vad han tycker om och inte tycker om! Kram

2009-06-25 @ 21:45:36
URL: http://dilina83.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Liam har verkligen två underbara föräldrar. Ingen kan komma och säga annat! Ni vet bäst. Krama Liam från mig:)



Det har inte fungerat att kommentera innan så därför jag är lite sen:p

2009-07-05 @ 23:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0