slappedag.

Igår blev ännu en fartfylld dag!
Jag, Mackan och Liam fikade hos Lacki och Sandra och deras lilla Cornelia :) Väldigt trevligt och roligt och tiden rann iväg för helt plötsligt fick jag skynda mig för jag och Liam hade bestämt fika hemma hos Zossi. In i bilen och iväg.
Drack kaffe fick träffa en glad och nyfiken, trött Olivia och när klockan var sex packade vi in oss i bilen igen och körde hem snabbt för att byta om. Körde snabbt till Dalhem igen och umgicks medans grabbarna grillade :P
Liam fick låna Cornelias gunga och han älskade den!
Kom hem runt elva och satte oss på balkongen och snackade lite sen gick vi och la oss.


Idag har min pappa varit här och han har köpt en fin pusselmatta och en leksak till Liam som han älskar redan. Så nu har jag gjort ordning Liams egna lilla lekhörna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0