men..?

Ibland känns det som att vissa inte tycker om mig... och undviker att träffa mig. Varför? Undrar jag då...
Är jag elak? Töntig? Eller var är problemet?
Vad gör jag för fel?
Jag själv tycker att jag är snäll... omtänksam...
En bra vän helt enkelt.

Det är nu efter jag fått Liam som jag känt så. Att det känns som att andra mammor inte gillar mig.
Inte alla... så klart. Men alla som har så små som Liam.

Sånt här får mig att må kasst. At jag är konstig eller något... Försöker ju självklart se bort men det är ändå inte som jag vill. Jag vill ju umgås med massa bebisar som Liam kan utvecklas med och så.

Någon som har svar på varför det är såhär?
Och vill någon vara anonym så varsågod.

Kommentarer
Postat av: Linn

Amän snäckan! Varför dessa tankar?? Kan säga rakt ut att du är en av de finaste roligaste personen jag känner! Släpp dom tankarna för vem skulle nånsin kunna tycka illa om dig? Min vänskap kommer du alltid att ha! Massor av kramar. Btw om du känner för en fika i dagarna så slå min en pling. Poss

2009-07-13 @ 23:31:18
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Gumman! Du är en av de bästa, finns ingen anledning att tycka illa om dig. Du är rak och ärlig, skulle det vara någonting, så tror att det i så fall är det som skrämmer folk lite. Men det är en jättefin egenskap! Fortsätt vara den du är. Puss

2009-07-14 @ 14:07:49
URL: http://myriz.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Jag känner inte dig så väl, men jag tycker iaf att du verkar trevlig! :) Jag kan uppleva att mammor kan vara ganska dömande, som att allt som fungerar för deras barn är rätt och att alla andra gör fel om de gör annorlunda. Eller iaf så kan jag få den känslan av att de tycker så fastän de inte säger det.. Och sen känns det som att mammor (inklusive jag) är väldigt "inne" i sin egen lilla värld. Man är liksom inne i sitt eget lunk och är ganska koncentrerad på sin bebis. Jag kan komma på mig själv med det när jag umgås med andra. Stanna upp mitt i en mening och börja prata med bebisen istället och sen inte komma på vad man pratade om med kompisen.

Hade jag bott kvar i hbg hade iaf jag gärna umgåtts med dig, roligt när de är någorlunda samma ålder ju! :)

Tänk såhär nästa gång du får dessa tankar: om någon inte vill umgås med dig så är det för att de är avundsjuka på att du är en så cool och snygg mamma!!

Kram från mig och Noel!

2009-07-14 @ 21:36:35
URL: http://www.mobilblogg.nu/gawky
Postat av: Sanna

Man får alltid kritik som nybliven mamman.. jag tror det är för att de som kritiserar inte riktigt heller vet, men mår bättre av att klanka ner på andra... typ :-)

2009-07-15 @ 10:29:20
Postat av: Pernilla

Tycker du är en väldigt bra mamma och en fin vän:) Puss&kram

2009-07-17 @ 22:38:00
Postat av: Pernilla

Tycker du är en väldigt bra mamma och en fin vän:) Puss&kram

2009-07-17 @ 22:39:43
Postat av: N A T A L I E tävling i min blogg pågår nu!

Var med och tävla om ett presentkort på H&M i min blogg! :)



http://natalierolin.blogg.se/2009/july/tavling.html

2009-07-17 @ 23:10:11
URL: http://natalierolin.blogg.se/
Postat av: Elina

känner samma sak när det gäller alla i min närhet... it really sucks hard.

2009-07-17 @ 23:33:46
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0