Igår.

Igår var jag och Mackan iväg utan Liam för första gången.
Och alla ni surmammor som har lust att lämna en sur kommentar, gör det.
Mackans mamma, Ingela, kom hit vid fem och han somnade sju. Sov hela natten fram till halv sex och då fick vi sova och Ingela gav han mat sen somna han igen till åtta och då vaknade vi också.
Kändes rätt jobbigt, som väntat. Men det är ju seperationsångest... Helt naturligt.

Vi gick hem till Micke och Alex och spelade buzz etc. Sen bar det iväg till Landskrona för att få se Svenska Akademien.
Men det sket sig ju för jag och Micke blev akut kissnödiga på bussen då vi precis hade kommit till Borstahusen och vi var tvugna att hoppa av. Jaja, vi tar nästa buss tänkte vi.
En timme senare kommer den och vi kommer in till stan en kvart innan SA slutar spela. Ränner runder för att hitta tältfan och när vi väl hittar det går allt folk mot oss. De hade precis slutat.
En langos på det och vi drar till Tivvan tänkte vi.
Illamående och trötthet satte käppar i hjulet för den planen.
Så vi åkte hem.

Idag har vi inte gjort något alls. Ätit frulle hos Mackans föräldrar och slappat hemma.
Mackan har varit och sett HIF och repar efter det.

Nu får vi hoppas på bra väder snart för jag vill verkligen ligga och steka mig och bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0