Grill.

Idag satt jag och gick igenom förlossningen igen. Undrar hur många gånger jag har gjort det nu.
Helt plötsligt bara sitter man där och kommer på sig själv att fundera på vad som egentligen hände.
Sen tänker jag att jag borde nog ändra lite uppfattning och inte tycka att det var ett helvete.
Men varför får jag inte tycka det..? Det var ju det...

Aja.
Ikväll blir det grillning hos Anna och Andreas. Eller ja. Andreas föräldrars hus som ligger på vintergatan.
Härligt med grillning. Längesen nu känns det som.
Jag och Mackan sitter klara i soffan och Liams väska är packad och klar.
Det enda som fattas är ju Liam. Men han sover...
Får snart väcka han så att vi kan klä på han och ge oss iväg.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag känner igen mig i det du skrev om förlossningen. Jag kan komma på mig själv med att sitta och gå igenom den i huvudet. Om och om igen. Och för var gång jag tänker på den så känner jag mer och mer att det är något jag aldrig mer vill gå igenom. Det var ett rent helvete. Och jag känner att jag inte borde känna så, men.. Det var ju var det var, så varför skulle man inte få känna så?

Jag hoppas iaf att tankarna försvinner så småningom, både för dig och för mig. :)

Kram!

2009-07-30 @ 11:58:39
URL: http://www.mobilblogg.nu/gawky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0