gonatt.

Nu säger jag godnatt. Det ska bli så skönt att sova. Har städat massor idag.
Vi har även varit och fixat ett pass till Liam. Han blev grymt söt (så klart) på sitt foto :) Hihi lillen... Och sen stack vi och badade på drottninghög. Sen började det regna minsann så det blev bråttom upp ur poolen och Liam fattade ingenting. Blöta och roade körde vi till Maxi och handlade lite mysmat... Blev att vi stannade där lite extra eftersom himlen bestämde sig för att öppna sig rejält då vi skulle gå till bilen. Blixten slog ner, precis utanför kändes det som, och hela Maxi stod tyst för en millisekund.
Blir det bra väder imorgon åker vi nog och badar igen :) Har vi det soft eller vad?
Förresten. Någon som kollar på tv4´s program "Halv åtta hos mig?". Vad tycker ni isåfall om det? Jag gillar det starkt.
Nästan så man borde söka ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du ska söka. Och bjuda mig! ;-)

Va snygg du e på bilden! Puss

2009-07-07 @ 10:39:47
URL: http://myriz.blogspot.com
Postat av: maria~

här åskar de.. inge badväder inte :D

2009-07-07 @ 11:47:09
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Saga

Blixten slog minsann ner på Dalhem! Det blev kortslutning i min lägenhet fast jag slagit av huvudströmmen :O

Jag brukar kolla på det programmet. man blir så inspirerad!

2009-07-07 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0