tvåtusenåtta.

ett nytt år. 
nya vanor. nya värderingar. nya kontakter. nya besvikelser. nya erfarenheter. ny lycka.
nytt liv.



år 2008 började med en undebar sak. nämligen att alex och micke blev ett par. alex bestämde sig för att flytta hit. ett par månader senare står hennes namn på mickes dörr. massa fest och fart som vanligt med alex väntade!



alla hjärtans dag bestämde jag och marcus oss för att bli 3... fast det var en hemlighet och dröm som blev sann i slutet på maj. det 11 juni fick vi reda på den underbara nyheten. våra närmsta vänner och vår familj fick reda på det direkt. medans vi sparade den till resten av omgivningen tills vi var säkra på att allt skulle gå bra.
det är verkligen årets händelse, för vår del.

här är vår bebis.



efter ett par besök hos läkaren och ultraljud får vi ett beräknat förlossningsdatum. och det blir alla hjärtans dag 2009. vad är oddsen?
jag och marcus blev tillsammans på det datumet för 7 år sen.
visst, chansen att bebis bestämmer sig för att titta ut då är rätt liten :) men ändå...

sommaren var hur härlig som helst. midsommar firades nyktert så klart.
massa bad, grill och mys. sex and the city- filmen hade premiär. vi åkte bland annat till köpenhamn och till kristianstad på festival.

   

årets helsingborgsfestival blev mycket lyckad! marcus och grabbarna fick en spelning på gröningen.
och jag och marcus åkte vår livs första helikoptertur =)

      

i början på oktober flyttade vi till en trea vilket var väldigt efterlängtat. under samma veva blir jag sjukskriven för bla karpaltunnelsyndrom.
en månad senare flyttar även alex och micke till sin trea :) då blir jag även sjukskriven på heltid.

nu är det en spännande tid som väntar och jag längtar så det gör ont.

gott nytt år allihopa.





Kommentarer
Postat av: Alex

va kul genomgång av 2008, ja det va mkt som hände =) det blev ju ett jättebra år precis som vi sa förra nyår =)

2009-01-01 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0