min älskling.

min marcus är så underbar. <3


idag har vi städat och fixat. anders kom hit och hjälpte oss sätta upp brandvarnare... puh. att vi kunnat slappna av utan är ett under.
under tiden körde jag iväg och fixade en ny sjukhusbricka och köpte lite outfits på gina.
hem igen och väntade på ingela så körde vi iväg och hämtade malin sen vidare till familia.
fick mina naglar fixade och det behövdes verkligen! var tre veckor sen sist och de hade växt ut riktigt mycket. hihi.

nu börar det kännas att det snart är dax för bebis att titta ut. man vet ju inte... kan hända när som helst nu känns det som.
har förberett lite extra. har köpt modersmjälkersättning, blöjor, tvättlappar och bebisolja. :) känns skönt att ha det förberett ifall lixom.
nu återstår det bara diverse intumprodukter, för min del. skötväska, bärsele, lite fler nappar, packning av bb-väskan och lite roligt till vagnen.
annars har vi faktiskt allt. kläder (massor). vagn och allt som hör till. bilskydd. säng med tillbehör. skötbord med tillbehör. gosedjur. filtar. babymonitor som vi fick av alex och micke i julklapp <3. har säkert glömt något.
resten köper man ju när bebis kommit :)

träffade tina på maxi idag. hon sa "ja nu ser man väl inte dig så mycket ett tag framöver."
"eh. jo. det är nu man inte ser mig så mycket. sen kommer folk se mig oftare."

det är ju så. man känner inte sig precis pigg och fräsch för att mingla runder och det blir ju att man oftast är hemma för det är bekvämt och tryggt.
men sen så. då jävlar ska jag milfa till mig och gå på massa kaffelatte fikor och en utgång rätt snart är nog inte helt omöjligt ;)

kyckling och pommes står på menyn ikväll och "ali" på femman.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har inte läst din blogg på 1000 år. Jag är dålig på sånt, men jag gjorde ett ryck nu. Som den nörd jag är började jag såklart att böla. Fan va fint liv du kommer få, du kommer bli den bästa av mödrar. Du är speciell shirin..

Kramar

2009-01-03 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0