besök på förlossningen.

har sedan i onsdags haft fruktansvärda huvudvärkar och illamående. spytt två gånger och varit yr. dessa symtom har bara uppkommit på kvällar och då har jag tänkt att det beror på att jag kanske varit igång hela dagarna. inatt var det som värst och de höll i sig under dagen. blir ju självklart skräckslagen och börjar direkt misstänka havandeskapsförgiftning. ringer mamma och bryter ihop. hon tycker jag ska ringa förlossningen. barnmorskan som svarar tycker jag ska komma in för att kolla hur allt är och jag ringer mackan som är på jobbet och han cyklar hem snabbt som tusan. alex, som jag har kontakt med på msn under hela tiden, kommer för att hämta oss. bryter ihop när jag träffar alex. herregud... jag var värsta nervvraket. väl på förlossningen tar dom oss till ett rum där de mäter ctg kurvan under cirka trettio minuter och sen kommer barnmorskan in igen och kollar urin och blodtryck. allt ser bra ut... sen kommer läkaren och säger att jag ska få två citodon. och få gå hem och vila... aja. skönt att allt var bra iallafall.
försvann inte huvudvärken imorgon skulle jag kontakta förlossningen igen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas du mår bättre gumman. Kramar

2009-01-11 @ 11:51:01
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0