Tjugofyra timmar i helvetet.

Förstår ni vilket helvete jag har gått igenom i ganska exakt tjugofyra timmar?! Exakt ett dygn sedan kom första illamåendechocken. Direkt efter pannkakorna. Tänkte då att min kropp inte är van vid grädde och gick och la mig.
Ojojoj. Inatt fick jag gå upp flera gånger. Vad jag gjorde då ska vi inte gå in på.
Morgonen kom och älskling Liam bestämde sig för att sova till kvart över sju för att låta mamma få sova ut.
Men tyärr var det inte nog... Mådde fortfarande fruktansvärt dåligt och Mackan kände inte sig helt hundra heller. Han fick sjuka sig på jobbet och jag fick sova medans Liam och Mackan fick ensamtid. Jag sov.. och sov... och sov...
Har sovit väldigt mycket dessa tjugofyra timmar och nu mår jag nästan helt bra. Eller vågar inte riktigt lita på det eftersom det enda jag har att jämföra med är helvete. Men på bättringsvägen är det definitivt.



Kommentarer
Postat av: Frida

Vinterkräksjukan?

2009-12-16 @ 20:05:01
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch usch usch, magsjuka är inge kul! Hoppas du blir bättre snart!!

2009-12-16 @ 20:06:12
URL: http://lofvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0