shoppingdag.

Idag har det varit en riktig shoppingdag.
Vi var i stan och gick rundor. Åt lunch men den blev inte långvarig då Liam fick panik där inne. Han har varit helt olik sig hela dagen... Började smått för två dagar sedan och igår betedde han sig som om han hade feber. Men det har han inte haft. Därför misstänker jag att han har ett utvecklingssprång på ingång.
Usch... Han mår verkligen inte bra och vi får inte mycket sömn här hemma om nätterna. Hoopas han mår lite bättre imorgon. Han kommer få hur mycket paket som helst och träffa alla nära och kära.

Det vi shoppade idag var de sista julklapparna och lite saker till oss själva.

Lösfransar är bra att ha.


Nya dojjor. Shepherd.


Favoritmascara.


Ser ni?! Så grymt bra sak jag har hittat. Handtagsmuff eller vad man ska kalla det.


Nu ska jag göra mig redo för läggning. Imorgon kommer tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0