Nu är jag tjugofem och en dag.

Hade en riktigt underbar födelsedag igår. Pappa, mamma och Ingela var här och åt smörgåstårta och sen på kvällen kom vännerna.
Vi bjöd på baconhamburgare med ugnspotatis med vitlök och timjan. Och tårta till efterrätt så klart.

Mitt livs första smörgåstårta.


Tårtorna.



Vad jag fick för presenter? Ja ni... Jag fick underbara presenter! Kunde inte vara mer nöjd. Fick extentions (som jag gjorde på Cat Flash för tre veckor sedan), En timmes valfri massagebehandling på ett ställe här i Helsingborg, en timmes spikmatta-massage på ett annat ställe i Helsingborg, femtio minuter sminkutbildning på Make Up Store plus att jag får välja ut produkter för femhundra kronor, "Modell för en dag" i Malmö med bilder, Gossip Girl säsong ett, hårprodukter från maria nila, Doftljus och änglaspel, två receptböcker, pengar, vin och en korg full med godis.
Visst var det fantastiska saker?



Tack allihopa för en underbar födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0