lördagsmorgonmys.

Lördag. Helg!
Spelar ingen roll för vår del. När Mackan jobbar är helgerna som vardagarna.
Fast det är bra att Alex och Micke är lediga. Då kan jag och Liam umgås med dom.
Annars brukar vi ju mest träffa Liams mormor, morfar och farmor, farfar och faster Malin.
Jag tycker det är jätteviktigt med starka familjeband. Jag tror det är en bra grund till inre trygghet.
Jag hade inga andra förrutom mina föräldrar och min bror. Marcus döremot hade/har det som Liam. Och alla som känner Marcus vet att han är tryggheten själv.

Liam för några minuter sedan.


Igår var vi och pappa på Familia och jag fick naglarna fixade.
Sedan åkte vi hem och tog bussen till Alex mormor och åt lite mat där.
Hemma igen runt halv fem mötte Mackan upp oss och vi gick och handlade lite gott till kvällen. Idolfinal och Alex, Micke och Micaela (Alex mamma) kom lite innan åtta. Liam sov gott redan då. Han somnar nästan aldrig senare än sju.

Alex och Liam busar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0