jag ska bara...

Jag hade planer på att lägga mig vid nio idag. Marcus somnade sju... Herre gud.
Jag tycker nio är tidigt, vad är då sju?! Men han var trött. Han har hållt på och somna lite här och var hela dagen så det var väl lika bra att han gick och la sig.

Idag har vi handlat till imorgon. Älskar att handla till något speciellt.
Zossi och hennes söta Olivia har varit här. Det fikades och lektes. Mycket trevligt och roligt. Det är verkligen ROLIGT med barn. De ger en så mycket glädje!

Jag har precis städat undan och diskat. Borstat tänderna och tagit ur linserna så jag kan nog säga att jag strax är redo för sängen. Jag älskar verkligen att sova... Innan vi fick Liam tyckte jag det var tråkigt att sova... Slöseri med tid tyckte jag. Nu är all vaken tid utan Liam slöseri med sömn. Lite skillnad på värderingar?

Bjuder på lite bilder från dagarna som avslutning.

Liam leker med sin lilla miniteve.


Festligheter i lördags.




Glad liten prick i bilen till Willy´s.


Liam fick besök av en söt liten donna.




God natt på er. Ska ta massor med bilder imorgon om jag kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0