It´s my birthday!

Dagen är här. Dagen då man känner sig extra speciell.
Natten var dock lite jobbig. Liam vaknade ungefär en gång i halvtimmen. Förstår inte varför... Men vid fyra bar vi in han i vår säng och där kunde han sova lite bättre. Jag och Liam vaknade lite efter sex och Marcus var uppe och skulle överraska med frukost på sängen.
Det fick bli frukost i köket men det var lika mysigt det. Liam åt sin gröt och vi våra mackor.
Fick presenten av Mackan.

Välbehövligt!


Har stått och fixat ihop alla rörerna till smörgåstårtan jag ska bjuda på idag. Liam blev trött för någon halvtimme sedan och somnade i min famn och då passade jag på att gå och duscha.
Nu ska jag klä på mig och fortsätta med tårtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0