Gräsänka.

Mackan är ute ikväll och jag sitter hemma och myser för mig själv. Eller, själv och själv. Liam är ju hemma men han sover.
Idag har vi varit i Malmö och besökt Entré. Önskar den låg i Helsingborg.
Nu är det ett nytt Väla på gång, det kanske kommer bli ännu bättre än Entré? Hoppas!
Det var jag, Liam och Mackan. Så himla mysigt. Inte ofta vi får tillfälle att åka iväg bara vi tre.
Det blev en runda på Maxi och en snabb runda på Lidl (julmust är ett måste i vårt hem) när vi kom till Helsingborg.

Här är lite bilder från dagarna.

Liam och Mio busar på Café Krook.


Liam på Max.


Liam leker på öppna förskolan.


Liam och hans kompis Adrian.


Så grymt söt i Mackans keps!


Mackan på restaurang i Kristianstad.


Liam på Familia.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Han måste ju vara världens sötaste lille kille. Han och Hugo då såklart:)

2009-12-04 @ 22:26:32
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Testar att kommentera för första gången :) Vad sööt han är Liam!! Haha jag känner igen restaurangen från Kristianstad... visst är det den kinarestaurangen som har buffé? Ligger rätt över resecentrum typ. Pluggar ju där & har käkat i stan EN gång & på just den restaurangen.. tillfälle eller :) Kram!

2009-12-04 @ 22:40:49
Postat av: Sandra

Sv: det är ingen hoodie, det är en hel overall i mjukistyg. Den är tyvärr köpt i New York.. :(

2009-12-06 @ 11:41:32
URL: http://lofvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0