ett nytt blogginlägg.



Är dom inte sötast? :) Så underbart!
Fika igår på Café Krook. Har blivit nya hang out för oss. Riktigt mysigt.
Efter det gick vi till Lindex och handlade lite kläder till killarna. Då kom jag på att jag glömt min Iphone inne på Cafét! Har aldrig hänt innan. Så vi gick snabbt tillbaka dit och där var den. Tur det. Jag hade blivit grymt ledsen och arg på mig själv annars...
Kom hem ungefär sju och det var egentligen för sent men vissa dagar är det ingen fara att rubba på rutinerna :) Liam somnade åtta och sov hela natten till sex i morse :) Så glad. EN helt ny värld har öppnats sedan vi började med de nya rutinerna. Nattningen tar ju längre tid men det är det värt.

"Vakna Med The Voice" är på teven nu och Mackan sitter på golvet som en lite pojke och tittar. Jag lyssnar lite halvt. Ibland är det kul och ibland är det sådär. Det är kul när dom har roliga eller intressanta gäster.
Utöver nya gäster varje dag har det vissa som är där någon dag varje vecka.
Jag tycker Olle W är rätt tråkig. Och Katrin Z Har också blivit tråkig. Allt handlar om hennes graviditet... Och Olle W är uttjatad nu.
"Fråga Olle" slog igenom för ett antal år sedan med attityd om att sex är inget tabu längre. Det var spännande och intressant. Nu är alla så öppna så det behövs inget avslöjande sexprogram längre.

Nu kom IdolCalle in i studion.
Han är så söt :)


Igår var vi på morgonpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0