det var denna dagen...

Jaha. Då var denna dagen slut...
Är helt slut. Gick upp halv sju... Bara det är rätt utmattande i sig. Ta hand om Liam som haft sjukt ont i sin nästkommande tand hela morgonen... Sedan var det öppna förskolan till tolv.
Hem och få Liam att sova middag. Han somnade halv ett. Då satte jag igång med storstädning. Runt två vaknar Liam. Tur som jag hade klarade han sig mycket själv i rummet och jag kunde städa vidare. Halv tre ringer det på dörren och Alex har kommit för att hälsa på. Liam blir överlycklig :)
Han får mellis (banan+fruktmos). Under tiden som han leker med Alex passar jag på att diska och dammsuga.

And so on... and so on...
Inte nog med det kör jag oss (jag, Mackan, Alex och Micke) till Kristianstad.
Firade Bea idag som fyllde tjugofem :D
Körningen var tröttande... Vi kom hem runt elva. 

Därför undrar jag: VAD GÖR JAG UPPE NU!?
Ska gå och lägga mig.
Bilder kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0