året som gått.

2009 har varit det bästa året i hela mitt liv. Har fått världens underbaraste lille son och har vuxit så otroligt mycket som människa. Har funnit nya (och även nygamla) underbara vänner och bekanta. Har även förlorat vissa vilket var rätt väntat. Inte alla som vet hur man ska behålla vänskap med en gravid vän eller nybliven mamma.



Första halvåret efter att Liam gick minst sagt snabbt. Allt var så nytt och jag har aldrig haft så många känslor på en gång. Samtidigt som att jag skulle hantera min nya roll var jag tvungen att hantera min gamla roll. Nu har jag bara en roll.



I Augusti åkte vi till Bulgarien och hade semester en vecka. Eller ja, semester och semester. Att åka utomlands med en bebis är Inte semester. Men det var sol och värme och bad iallafall vilket var efterlängtat. Och allt gick bra med Liam. Han åt fortfarande ersättning då så det var skönt att slippa tänka på barnmatsbrukar och sånt.

Detta är året då Alex och Bea med sina respektive väntar barn. Med åtta veckors mellanrum ska de föda. Alex är först ut i slutet på mars och två månader senare är det Beas tur. Att de ska gå igenom allt jag och Mackan har gått igenom detta året är ofattbart.
Och jag hoppas att det nya året kommer med fler graviditetsbesked från vänner ;)

Jag önskar er alla ett gott nytt år och att ni får en underbar kväll med era nära och kära.
Ses nästa år. Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Bea

Aw :) Vilket underbart år du haft. Hoppas vårat nästa blir likadant :) Önskar dig o din familj ett super gott nytt år.



Kramar Bea & Björn o Orvar :P

2009-12-31 @ 16:45:42
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0