Staden och impulsklippningar.

Idag blev en heldag i stan. Var och hämtade ett paket på Lindex till Liam från Libero... Lite blöjor och våtservetter med mera...
Sen åt vi lunch på ett fik på söder med Alex och Micke. Sen vandrade vi neråt och jag får för mig att jag ska klippa mig.
Sen säger Alex att hon oxå är sugen. Då gick vi till frisyrmakarna och bokade varsin tid. Under tiden gick vi och kollade i affärer och åt glass.
Sen klippte vi oss och hon som klippte Alex var sjukt slö :) Alex fick en fin uppklippning och jag klippte mitt hår kort!
Bild kommer senare när jag tagit en fin :)

Hallå! Ska någon ta upp mig snart?


Stan igen!?


Lunch.





Mmm gott.


Alex klipps :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så fina bilder :)

2009-08-07 @ 20:46:00
Postat av: bea

ÅÅ kort?? T ror du passar bra i de!! Släng in en bild genast vill ju se!!



Puss

2009-08-07 @ 21:23:13
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0