Lördag.

Idag känns det verkligen som lördag.
Fint väder och vi ska iväg på kalas vid två. Sen blir det en promenad med Sandra, Lacki och Liams tjej Cornelia :P
Sen ska vi iväg till gröningen och dricka vin och umgås med Anna, Andreas och gänget.

Liam sover för tillfället... Sötnosen. Han är sjukt underbar och söt.
Läser en bok just nu som heter "Hemliga pappan". Det är en pappa som skriver om när hans dotter föds och allt runt omkring. En väldigt kort bok. Läste halv i badet i morse till och med.

"Just nu är jag rädd för allt. Den vaskantade byrån. Ljudet av bilar. Mina händers eventuellt vikande kraft när jag håller henne mot mitt bröst. Att blixten ska slå ner där vi går.
Nu har vi allt att förlora.

Den andra rädslan handlar om höga höjder. Jag blir in i själen rädd av att vara i Karins gammelmormors lägenhet på sjätte våningen. Jag ser för mig hur jag står med barnvagnsinsatsen balanserande på balkongräcket och hur den långsamt tippar över."

Det är så. Man är ju rädd för ALLT.
En av mina rädslor är att jag ska trilla med Liam i trappen, lägga mig på han så att hans huvud spricker.

Jaja. Nu ska jag man ju tänka på tråkigheter men man är ju så rädd för att förlora det man älskar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0