fest.

Igår fick man träffa sina mammakompisar utan barn :) Festade till det lite. En lite trög start som slutade rätt bra ändå.
Kom på att inte någon tog en enda bild igår.... Rätt ovanligt.
Hann natta Liam innan jag begav mig till festen och Liam sov hela natten. Han märker ju inte ens av att jag är iväg :) Lillen då...

Idag har vi varit ute hela dagen. Jag, Liam och Alex var på promenad sen satte vi oss i gräset och mös. Liam låg och tittade och lekte och lyssnade. Han har lärt sig sitta helt själv nu :D Och han är på gång att börja krypa.
Lillen... Man blir så stolt och det är väldigt känslosamt när man märker att han kommer inte alltid vara lika beroende av mig...
Vi satt där i ungefär två timmar sen gick jag och Liam hem :) Sen gick vi ut igen när jag och Mackan hade käkat lite.
Snacka om att utnyttja det fina vädret :)

Trött och varm.




Duktig kille!




Nu ska vi hem till Pappa!



Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fiNt lapptäcke! Vart har du hittat det?? Och vilken stor kille nu, som kan sitta upp själv.

2009-08-09 @ 19:38:35
Postat av: Pernilla

aawwe :) han växer snabbt, svårt att hänga med. Du får krama honom från mig :)

2009-08-09 @ 19:53:43
Postat av: Sara

Jag måste verkligen få träffa din lillkille snart,han är ju så söt:)

2009-08-09 @ 22:21:33
URL: http://dorisss.blogg.se/
Postat av: Zossi

wow! sitta själv! Åh, nu kommer jag ihåg hur mysigt det var innan Olivia kunde krypa och gå och man bara kunde sitta stilla och mysa utan att kuta rundor hela tiden;)

2009-08-10 @ 07:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0