morgon.

jaha då var det vägning igår :)
minus tre kilo. det är ju bra tycker jag. så nu har jag sammanlagt gått ner femton kilo sen förlossningen. känns helt fantastiskt att vara så mycket lättare på så kort tid. det gör underverk med kroppen! nu ska jag väga mig varje måndag tills jag har nått mitt mål.
fortsättning förljer :)

ikväll är jag barnfri. mackan ska till sin pappa och se fotbollen och ska ta med sig lilleman. så ska passa på att göra vad jag vill i några timmar på kvällen.

här är lite bilder på min lille prins!

 
 


ville bara passa på att tacka alla för stöttande kommentarer för ett par inlägg sen!
:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Shit vilken kommentar! Vem fan slänger ur sig en sådan? Den personen är bara full av avund!

Fika på måndag :D Yaayy! Ses då gumms. Poss

2009-04-01 @ 12:56:52
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0