underbara lördag.

hur lycklig är man inte om man vaknar och ser detta



sitter i soffan men Liam i knäet och njuter :)
solen är framme (som om någon har missat det) och funderar på vad dagen har att ge.
ska strax till tivoli med alex och micke och umgås medans dom äter brunch :P ska ha kaffe och läsk och mysa med Liam i solen.
är så glad över att jag har fått Liam vid denna tiden på året. det är så perfekt!
mackan jobbar denna helgen och det är verkligen skittråkigt. vill att han alltid ska vara ledig... men det går ju tyvärr inte.

och angående allévo.
så dricker jag inte bara det utan ersätter måltider med bland annat bars och varma koppen.
igår åt jag däremot en sallad på mezo och sen lax med sallad på kvällen. vi måste ju hålla igång vår traditionella fredagsmiddag och det fick blir nyttigt denna gången!
så summan av kardemumman, jag kör med enkel kaloriräkning och om det är allévo eller något annat spelar ingen roll. bara jag håller mig inom en gräns.
så ska bli spännande på måndag. just nu känns det som jag har gått upp faktiskt. vi får se.


nu ska jag lägga Liam under babygymet och fixa till mig.


Kommentarer
Postat av: Bea

Så underbart söt han är!!!!Och vad han har växt!

2009-04-04 @ 11:46:57
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0