tjuv.

Snodde dessa frågorna från Anna http://myriz.blogspot.com



Lovar du att vara ärlig? Ja men självklart!
Du heter? Shirin
Smeknamn? Shirre. Shi. Shishi.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Har faktiskt ingen sån låt.
Beroende av? Min familj. Mina vänner.
Vad behöver du mest just nu? Samma som ovan :)
Vad tror folk om dig? Att jag alltid är allvarlig och sur!
Stämmer det? Nej. Verkligen inte!
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt skratt och hur fin jag är så klart ;)
Vad säger du för att imponera på någon? Försöker inte imponera på någon. Försöker alltid vara mig själv. Det är rätt imponerande tycker jag :)
Hur imponerar man på dig? Citerar Anna "Genom att i alla lägen vara sig själv. Tillgjorda människor som försöker vara någon annan bland vissa människor är det värsta jag vet!"
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Aha okej. Vi brukar alltid ses vid den tiden tyvärr :-( Men du, den 30 på valborg så är det valborgsfest på tivoli, tänkte kanske dra ihop något då och festa till det, Sugen? Poss"
Var bor du? Helsingborg
Trivs du där? Ja verkligen! 
Äger du några converse? Nej.
Sprit, cider, vin eller öl? Haha citerar Anna igen "Sprit, Cider vin och Öl :)"
Vad har du för mobil? En iphone.
Nästa mål i ditt liv? Vara den bästa mamman :)
Hur svarar du i mobilen? "Shirin" eller "hallå"
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Vi ses.
Antal timmar sömn inatt? Sju
Sov du ensam? Nej. Men Mackan så klart :D
Brukar du komma i tid? Ja.
När mår du bra? När det är sol och dagen har varit fartfylld!
När blev du fotad senast? I söndags.
Hur känner du dig nu? Lite trött.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart...
Vad tycker du om fötter? Vackra och välvårdade fötter är det inget fel på :)
Vad saknar du? Mitt långa hår.
Favorit dryck på morgonen? Kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Elva.
Är du blyg? Ibland.
Sysslar du med någon idrott? Nej. Men promenerar mycket och simmar då och då :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ha sex.
Är du nöjd med ditt liv? Ja! Går inte att vara mer nöjd :D
Vad är det värsta du vet? Ångest, sorg och elakhet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj. Varierar vääääldigt.
Vad längtar du till? Sommaren :) Då är Mackan hemma två månader. Och Micke och Alex har semester och vi ska åka på semester utomlands :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad är det finaste du fått? Behöver jag ens skriva Liam? :)
Om fem månader: Rullar livet på som vanligt!
Om ett år? Fortfarande mammaledig :)
Du samlar på? Inget...
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Alex.
Har du strumpor på dig nu? Nope.
Är det okej att gråta? Ja. Det måste man få göra!
När grät du senast? Kommer inte ihåg...
Bär du glasögon eller linser: Oftast linser men glasögon hemma på kvällarna.
Har du piercing? Jaaa. Orkar inte skriva vilka ställen.
Vill du gifta dig? Ja.. :)
Vill du ha barn? Jag har en Liam :)
Är du bra på att laga mat? Ja! :D
Är du flygrädd? Nja. Jag var inte innan... Men nu har jag märkt vissa tendenser :/
Hur vig är du? Hm. Som de flesta väl...
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s.
Tror du på ett liv efter döden? Ja. Fast inte himmel och helvete.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
Vilken ögonfärg har du? Bruna.
Röker du? Nej.. bara till ett glas vin eller fika :)
Hur ofta tränar/motionerar du? Varje dag.
Vad är det viktigaste i livet? Min familj och mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0