Måndag.

Då blev det måndag igen!
Igår körde vi till Bea. Jag, Liam och Alex.
Åt glass på någon båt i Åhus sen åkte vi till Jysk och hade konferens. Därefter åte vi hem till Bea och fördrev tiden lite innan vi körde hem vid sex. Halv sju kanske.
Hungriga som ... bestämde vi oss för att förtära lite Mezomat. Vi var grymt sugna. Lämnade Liam hemma med Mackan så körde vi vidare ner. Blev det vanliga- Kyckling Mozarella Sallad.
Nästa gång blir det en Ceasarsallad! 
I lördags hade jag och Liam en heldag utomhus och det var mysigt kan jag säga! Minst sagt. Promenerade bort till Maxi först sen en riktig långrunda med pappa.
Blev en tidig lördagkväll för oss. Gick och la oss kvart över elva redan och somnade direkt!

Idag har det varit lika mysigt som alla de andra dagarna. Jag, Marcus och Liam har varit iväg och handlat. På Maxi och sedan väla. Åt en tonfisksallad på grafitti som var riktigt tråkig. Eller ja. Har man vant sig vid Mezo´s sallader är nog de flesta andra tråkiga. Vi handlade lite sommarkläder till Liam och vin, cider och öl på systemet.
Ett glas vin hade inte suttit fel nu :) Man blir så himla vinsugen när det är så fint väder! Och vitt ska det ju självklart va!

På fredag blir det utgång! Med Bea och Alex. Ska blir så grymt kul och härligt. Vi tre har inte varit ute på ett år! Ska först vara hemma hos mig sen blir det antagligen Bara Rock, Pl13 och sen något dansställe. Vilket har vi inte listat ut för tivoli blir det nog inte. För det är väl artonårs gräns på fredagar? Och ja. Vi är ju tjugofyra, tjugofem... Vad mer ska man säga? :)


Nu blir det mys med älsklingen som precis kom innanför dörren! HIF förlorade tydligen...




Gissa vart bilden är tagen :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag börjar tro att det är ni som får mezo att gå runt,de hade gått i konkurs utan er,haha!

2009-04-20 @ 21:54:05
Postat av: Shirin

HAHA vem skrev förra kommentaren?

2009-04-20 @ 22:36:25
Postat av: Alex

hahahaha ellerhur =P

2009-04-21 @ 08:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0