lycka.

ren lycka. är hur jag beskriver mitt liv.

idag har det varit riktigt mysigt. varit ute och njutit för fullt med Liam, Alex och Micke och det avslutades med grill hos Mackans föräldrar. drack underbar jordgubb-lime cider för första gången i år. det är verkligen vår!

Micke och Alex köpte världens finaste babygym till Liam som han ska ha hos dom när vi är där :) bild på den kommer imorgon :)

här är lite bilder från igår och idag :)

det krävs en nice outfit för en dag på stan ;)


Liam och Alex busar på mezo :)


jag och Liam väntar på att Alex och Micke ska hämta oss.


är han inte fin, min lille prins :)


nu ska vi åka bilen!


nu har vi kommit hem till Ingela, Anders och Malin.






och nu ligger jag i sängen och bara kopplar av :)
livet är härligt. jag vet. men jag börjar bli lite tjatig om hur lycklig jag är men vad ska man säga? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaw, det är samma rocktröja som jag köpte till Tim. :) Sååå niiiice! Va stor han blivit. :)

2009-04-04 @ 22:32:11
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Catta

Han är så väldigt vacker din lilla prins. Jag visade din blogg för mamma häromdagen occh bilderna på Liam, hon håller med, så fin han är :)



Kram Freij

2009-04-05 @ 11:23:06
URL: http://wodzan.blogspot.com
Postat av: Kjoltyg

Det var kul att träffa på er ute på Tivolis brunch. Han är verkligen underbart söt, det tåls att säga mer än en gång. blir också glad att höra hur bra du har det i ditt liv! :)

(läste fest-kommentaren... sicken jävla tönt. nä men om man skulle ta och sluta leva bara för att man får barn.. bra idé.. aldrig gå ut, aldrig vara själv.. det måste vara någon som lever i en liten bubbla)

Kram // Tina

2009-04-07 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0