hemmakväll.

ikväll tog Marcus och Micke med Liam till Liams gammelmorfar och såg på HIF :) Ska bli lite av en tradition för varje säsong. Mysigt va? :)

Jag sket i att väga mig idag och tar det nästa vecka istället. Min diet har varit på uppehåll ett par dagar nu :P

Igår var jag och min mamma på babyland. Morsan köpte ett skiiiiitfint babygym till Liam med LABAN. Jag älskade Laban när jag var liten!

mycket att titta på!




Senare gick jag till Alex när grabbarna skulle repa. Då fick Liam ligga och leka under babygymet som Micke och Alex köpte! Han älskade den med så klart! :)

Temat på babygymet är klockrent ;)


gissa vem som verkligen inte ville sova...


fick sitta i soffan brevid alex och umgås istället :)



Innan idag var vi på Mezo, Jag, Alex, Linn och Sandra. Vi fikade och njöt av solen och det samlades en massa poliser och pikébussar och vi tänkte att de var där ifall något skulle hända, med tanke på dagens HIF-match. Sen när klockan blev halv sex blev det värsta slagsmålet i mitten på Hallbergs trappor och det var inte lite folk!!! My God, vad folk slogs och alla bara sprang neråt. Vi blev skiträdda med två minuter senare hade polisen läget under kontroll. Aldrig sett något liknande och funderar på vad folk håller på med egentligen! Slåss och hata för fotboll. Fast egentligen handlar det om allt annat än vilket lag man håller på. Man vill väl bara slåss... Få ut ilska eller något.

här är precis efter det slagsmålet.



Nu är det snart natti natti för oss :)

Kommentarer
Postat av: Alex

asså ja ser ut som exorcisten i soffan =P

2009-04-07 @ 20:31:05
URL: http://wickedal.blogg.se/
Postat av: T

ååh , han är sååå söt

2009-04-08 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0