Fredag, sol och mys.

Då var det fredag igen <3
Dagen för mig började halv sju. När Liam fick syn på mig när jag böjde mig över hans säng för att säga godmorgon sken han upp och log mot mig som bara den :D Mitt hjärta smälter mer och mer för varje dag och det är så underbart att få veta att min kärlek är besvarad <3



Efter blöjbyte, mat, blöjbyte, påklädning, lek i babygymet och mys i mammas knä somnade han och vaknade en och en halvtimme senare :) Mackan har fått sovmorgon idag :) Och jag passade på att diska och dricka mitt efterlängtade kaffe.
Blir väl en promenad senare och kanske fika nånstans.



Sen är det dags att göra ordning sig och jag ska ta lååång tid på mig för det är så härligt att kunna pyssla om sig själv :)
Vi ska ju ut ikväll och har sett fram emot det länge :) Trion som alltid festade innan, i våra yngre år ;), får äntligen tillfälle att få festa till det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det borde vara förbjudet att vara så söt... fånigt smil

2009-04-25 @ 09:02:19
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du blev frisk så snabbt:)

2009-04-27 @ 08:38:52
Postat av: Maria och Bella

bra att du blev frisk så snabbt:)

2009-04-27 @ 08:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0