ett tag sen.

Ja nu har det gått flera dagar sen jag bloggade senast! Jag har verkligen inte haft tid. Det blir väl så nu när solen har kommit, man vill vistas så mycket som möjligt utanför hemmet och det har varit hur mysigt som helst nu dessa dagar :)

Påsken kom, och den gick. Eller ja, inte riktigt. En dag kvar. Mackan jobbar idag och tänkte köra ut till väla och småshoppa lite. Alltid kul för lillen att få åka bilen :) Han somnar ju så gott då.

Jag har inte så mycket att berätta egentligen så jag bjuder på lite bilder från helgen :)


man får ha fin skjorta på sig när man ska på middag :)


grabbarna i soffan.


skinnjacka är ett måste!


promenad i solen :)


Liam är självklart med :)


kan man bli finare?


det är så roligt att bada!



Kommentarer
Postat av: Alex

va mkt hår han ser ut att ha fått nu =)

2009-04-13 @ 12:06:18
Postat av: Saga

Oj vad lik han är dig på "kan man bli finare?"-bilden! Sötnos!

2009-04-13 @ 17:04:28
URL: http://sagasagla.blogspot.com
Postat av: Anna

Shirin jag dör! Så jäkla söt han är. Och så jättelik dig! Skjorta och skinnjacka! Jag får hål i tänderna. .

2009-04-13 @ 17:36:56
URL: http://myriz.blogspot.com
Postat av: anders kardell

du bild nummer 2. heter inte han kenny som sitter längst bort?

2009-05-07 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0