Carolina Gynning "Efter Tio".

Idag satt Carolina Gynning i Malou von Sivers fåtölj och grillades. Har inte insett förrän nu vilken otroligt stark kvinna hon är. Okej, jag ska vara ärlig. Jag har dömt henne. Som säkert ni alla andra gjort. Man sätter lätt in henne i ett viss kategori. Den blonda bimbon.
Men hon är så mycket mer. Hon har ett djup. Och har mycket självinsikt. Och mod. Och kämpar hårt för att "man kan ju vara snygg och smart samtidigt", som hon själv sa.
Och ja, hon är grov och störande ibland. Men vem är perfekt? Hon har gjort ett jävligt bra jobb för att komma ur bimbofacket och vad är det för fel på att använda sitt utseende för att nå ut?
Jag blev iallafall grymt imponerad och överaskad över hur jordnära hon verkade vara.
Sen om jag fått fel uppfattning och hon är helt pantad... Det vet man ju inte. Isåfall har hon gjort ett bra jobb med att dölja vem hon är :)



Nu ska jag lägga mig och läsa.
För er som antecknar så läser jag "Snabba Cash" av Jens Lapidus.


Kommentarer
Postat av: Jenny Joannou

Per satt och läste din blogg precis och la märke till incidenten med en taskig kommentar du fått tidigare. Mycket tråkigt måste jag säga. Vill bara klara upp det här för jag orkar inga missförstånd. Det är INTE jag som har skrivit kommentaren. Jag har inte läst din blogg på flera veckor och har ingen aning om ens vad det handlar om. Jag vill bar att du ska veta att jag skulle aldrig skriva så. Och jag håller absolut inte med personen som kommenterade. Skulle jag välja att vara taskig mot dig så skulle jag inte vara anonym, jag lovar. Jag vet att du kanske inte tror på mig nu, men det får du göra som du vill... Jag vet inte, kolla Ip nr eller nåt? Ja, så viktigt är det kanske iofs inte.



Beklagligt att folk skall bete sig på det viset. Du har för fan inte festat på över 9 månader som du varit gravid och klart som fan du med all rätt skall få lov att festa nu, det är min åskit i alla fall. Personen som skrev så är det pucko själv. Och ännu mer pucko som inte ens vågar gå ut med sitt eget namn. Hoppas allt är lugnt. Ha det bra.

2009-04-17 @ 00:50:38
URL: http://shotgunjen.angelfire.com
Postat av: Linn

Va bra att du läser den boken, då får du ge mig lite råd sen hehe :D Hoppas allt är fint med er. Posss

2009-04-17 @ 01:19:02
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/
Postat av: Catta

Den är så himla bra. Jag läste ut den på en vecka,,,har nu lånat hans andra bok som jag tyvärr hört inte är lika bra, men jag ger den ett försök ändå :)

2009-04-17 @ 17:28:45
URL: http://wodzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0