Ännu en härlig dag :)

Äntligen har vi fått vår tvättnyckel!
Vi har inte kunnat tvätta på flera veckor för vi hade tappat bort den gamla. Så vi har fått åka och tvätta hos mackans föräldrar och har fått köpa nya leggins, trosor och tröjor för jag inte haft rena kläder. Haha!
Så idag, klockan tio, ska vi tvätta vår gigantiska tvätthög. Ska bli kul...

Sen ska vi, lilla familjen, nog ta en promenad ner till hamnen och mysa där och blir väl en bit mat i stan. Antagligen mezo. Vem älskar inte mezo lixom? Deras kyckling mozarella sallad är min favorit. Eller ja. Jag är besatt av den :)

Igår var det en heldag hemma. Nästan... Åkte och solade halv fem sen kom Alex och då körde vi iväg till Landskrona och ni alla som följer min blogg vet att vi var där varje onsdag de sista tre månaderna under min graviditet. De har ju en vanlig simbassäng och två varma bubbelpooler. Varför vi just åkt dit på onsdagar är för att de har vuxenkväll efter 18. De släcker ner och det är inget spring och sånt. Hur mysigt som helst. Och har inte kunnat bada offentligt förrän igår :) Och det var riktigt härligt!

Och längtar till söndag då vi ska köra till Bea! :D


Bea tyckte det var en bra idé att posa brevid två poliser i Turkiet!



Kommentarer
Postat av: Catta

De verkar inte heller helt anti den idéen ser det ut som :P

2009-04-16 @ 20:53:37
URL: http://wodzan.blogspot.com
Postat av: Bea

Ska bli så mys! Längtar så efter er!!



Puss & Kram



2009-04-17 @ 22:21:05
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0