Ludvikagatan.

idag är det en ny dag.
ska packa... och lite smått och gott.
skicka iväg papper hit och dit. ringa lite samtal.
alltid kul att flytta...

:)


igår var vi hos barnmorskan. Tog lite tester och lite sånt. allt såg bra ut :)
sen lyssnade vi på bebisens hjärtljud. det var ju en upplevelse :) den mår bra och hon tyckte den hade starka och fina hjärtljud :)
naw...
sen fick jag tala med dr frick eftersom jag inte mår så bra när jag jobbar... jag skulle få urindrivande utskrivet. måste ha stödstrumpor på mig hela tiden (lite oldie). ska till sjukgymnasten för ryggen och fick en remiss till en arbetsterapeut som ska mäta ut skenor till mig som jag ska ha på mina handleder på nätterna eftersom de svullnar upp så mycket att mina händer domnar av...
och så ska jag bara jobba 50% nu. känns skönt... kanske man kan leva lite normalt?
:)


annars..?

alex och micke åker till rhodos, då vi ska flytta. fy fan va roligt för dom :)
hihi.
sen är det deras tur att flytta om en månad ungefär.... ska bli kul att se hur lägenheten ser ut :D

undrar när man får träffa bea igen... hoppas snart :D



nä nu ska jag fixa till mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0