hej.

fy fan vad jag har haft det jobbigt.
tyck lite synd om mig snälla.
har ett helvete varje gång jag jobbar och ingen tar mig på allvar...
vad fan ska jag göra?
har bara lust att gråta varje gång jag kommit hem för jag kan inte leva normalt.



snyft.


nu är jag iallafall ledig till tisdag.
på måndag är det ultraljud... sheisse.
lite nervigt...


idag är det genast bättre. förrutom ryggen och fötterna. känns som en stor lastbil kört över mig.

nä. nog med klagomål.
:)


vet inte vad som händer.
har typ inga pengar för sparar till utlandsresan om tre veckor.
får se vart vi hamnar :)

så blir väl hänga hos familjen nilsson.


ja. jag ska sluta vara ointressant nu.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0