flyttkaos.




yeah. snart är kaoset över. orkar verkligen inte hålla på.
fast ja slipper lyfta men får väl städa... kul...
...
...
...


idag är det ännu en fin dag. man blir helt lycklig och energisk.
ska snart träffa morsan på lunch på big buddha. har faktiskt aldrig varit där. ingen som gillar sån mat ju...
men nu så :)
först ska jag till ikea och kolla fyndet. hehe. och köpa fler flyttkartonger.
och helt själv :( marcus jobbar :( men men. tror jag klarar mig ;)

sen ska jag till ingela som ska hjälpa mig tvätta soffkläderna eftersom jag misslyckades totalt när jag skulle göra det själv... jag har mycket kvar av hemmafrulivet att lära mig ;)
sen till sjukhuset med malin som ska ta spruta... :/

nä nu ska jag fixa mig lite sen ut i det fina underbara vädret!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0