stämningen är på topp.

för det är fredag och hela sverige ser fram emot helgen.
alla är på underbart humör fram till söndag morgon då ångesten börjar närma sig.
vissa väljer att umgås med vänninorna, dricka rött vin, röka ciggaretter och skvallra.
andra väljer att festa till det. både fredag och lördag för att vara helt slut på söndag.

medans jag och alex väljer att fika här och baka kärleksmums.
pizza och idol på det sen är man färdig att börja varva ner.

jag vet att inom en timme har jag lagt mig i sängen och redo för att sova. faktiskt.

vem hade kunnat tro det om "på-gränsen-till-aliks shirre"?
:)


men mysigt är det. ibland blir jag till och med löjligt tårögd när jag tänker på livet med bebs sen.
och nu när bebis har börjat leva loppan känns det ännu mer verkligt.

helgen kommer bestå av lite arbete.
matlagning åt gäster och ännu mer matlagning åt släkt.
sen är det ju söndag...



Kommentarer
Postat av: Maria

Oooooooh va härligt positivt inlägg!! ;D

2008-10-12 @ 14:47:04
URL: http://newjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0