söndagsmys <3

idag är det söndag... en regnig söndag. som bäddat för mys.
ska bjuda ingela och anders på kaffe och kladdkaka som tack för all hjälp.
annars är det tv tittande och läskdrickande.
lite ont i magen hade jag efter handlandet och bakandet och diskandet. bebis gillar visst när jag tar det lugnt.
jag med :)

inatt kommer micke och alex hem. känns som de har varit borta hur länge som helst...
ska bli skönt att ha alex hemma igen :)

igår var jag på ikea med morsan och hennes kille. köpte ett set till badrummet.
kom hem och började montera... tänkte mycket på veronica och allt som hör till vår vänskap för hon har en likadan hylla som jag köpte.
och vem ringer mitt i hyllmonterandet?
yes. veronica. :)
ibland är man så långt borta men ändå nära.
och världen är skrämmande liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0