shirin.

när tappade jag mig?
när försvann mina tankar om livet och kärlek och människor och om sorg?

jag vet inte hur jag ska inspirera mig själv längre... fan ta livet ibland.
man lurar sig själv så ofta.

jag kanske tappade det när jag lämnade mitt gamla liv? en viss del iallafall.
sen förlorade jag djupet ännu mer när jag slutade dricka alkohol.
vad säger ni om det?

nu går det mesta ut på att räkna dagarna. göra fint hemma.
träffa släkten. kanske någon vän då och då.
planera. planera.

det kanske är hormonerna om talar?

Kommentarer
Postat av: alma

Hey babe! hoppas allt är fint med dig, bullen och killen.

Kram Alma

2008-10-03 @ 13:42:36
URL: http://almasolum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0